Systembolaget vinner pris för varumärkeskampanj
Vi läser i WoW Pro News att Systembolaget har fått pris för sitt sätt att vårda sitt varumärke. Intressant läsning. Fredrik Thor, varumärkeschef på Systembolaget säger till WoW: ”Mycket, mycket roligt, men vi firade måttligt.



