TopMenuSW

”En mycket lättläst, givande och informativ bok”, om Vinlandet Frankrike

Vi fick häromdagen en kommentar om den nya vinboken, Vinlandet Frankrike:

Hej Britt och Per!

Vill bara tacka för ert utmärka bidrag till vinlitteraturen med er senaste bok!

Jag har med stort intresse läst den i solstolen på stranden i Höllviken nu i sommar.

Grattis till (ännu en) mycket lättläst, givande och mycket informativ bok som i sanning fångat essensen av den senast utvecklingen av de franska vintrenderna!

Lars Jörgen Magnusson

Tack Lars Jörgen för dessa positiva ord! Vi uppskattar det mycket.

Här kan du läsa mer om den nya vinboken: Vinlandet Frankrike.

Vinlandet Frankrike, trend och tradition, lektyr med ett glas vitt vin

Vinlandet Frankrike, trend och tradition, lektyr med ett glas vitt vin, copyright BKWine Photography

, , ,

No comments yet.

Kommentera

  Subscribe to comments:

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

Dags att boka en vinresa?

Absolut!

Res med oss till Frankrike, Italien, Spanien, Kroatien, Portugal, Sydafrika, Chile, Argentina…

Vi kan mer om vin, och ger dig en bättre, härligare vinupplevelse.

Boka din vinresa här med BKWine Vinresor. Nu!

Boka en vinresa!

Prenumerera på BKWine Brief!

Fyll i din emailadress:

 
Gör dina vänner glada!

Och oss också. Dela och Gilla detta!

Subscribe!